Förberedelser inför bröllopet

Publicerat: 2015-08-06
Klockan: 22:32:00
Tack Linda och Patrik för äran och förtroendet att få baka bröllopstårta och cupcakes till er stora dag, samt att få göra brudbuketten.
Det som kan göras i förväg gjorde jag redan innan jag gick på semester....
Dekorationerna såsom rosor, blad mm ...
...samt formar till alla cupcakes och tårtband ...
 
Idag kokade jag vaniljkrämen och vispade all frosting ...
Lindade buketthållaren, men måste göra sista varvet imorgon när jag får hem galaxybladen som ska sitta runt oasisbollen.
Nu finns inget mer att göra i förväg.
Imorgon ska här bakas i massor, spritsas, hämtas blommor hos Forsbergs och på kvällen binda en brudbukett!
Visst har jag semester imorgon men i praktiken så blir det inte semester men jag kommer hela dagen lång bara få göra det jag mest älskar!
På återseende ......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0