Blommor i marsipan

Publicerat: 2015-04-02
Klockan: 00:40:53
Färgade in marsipan i olika färger och gjorde några blommor till dekorationen på tårtan ....
Det där med dekorationer i marsipan är ju så bra , man kan ju då göra det klart innan.
Tårtan ska göras till påskafton.
Köpte idag en ny duk till matbordet, lila & vit, blir fin till alla gula blommor....
....fanns prickiga balonger på Kalas & Co så naturligtvis blev det några såna också.
Äggkartongen är nu fylld med de goda chokladäggen, repris från förra påsken ...
Imorgon är jag ledig och då ska jag bara gå här hemma och pyssla och dona med det jag mest tycker om.
Bara jag, vippor och blommor .....längtar!
 
Kram & God Natt på er, men ni kanske redan sover ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0