Precis vad jag saknade

Publicerat: 2014-03-05
Klockan: 22:31:00
Mitt måttband har fått ben, helt borta men jag tror att det har sprungit iväg till Björke.
 
Hittade dessa måttband idag på stan, naturligtvis kunde jag inte välja färg....
...så det blev både en rosa och en grön snigel.
Visst är de söta?
Lite barnsligt kanske, men det är väl jag i ett nötskal, och absolut inget jag har emot!
Lampan har fått en liten tofs ikväll...
...liten o liten var väl kanske att ta i, men jag tycker den passar helt perfekt till den höga foten!
Kram på er o tänk att halva veckan nu gått och helgen närmar sig, härligt ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0