Födelsedagskalas igen

Publicerat: 2014-06-27
Klockan: 22:56:00
Torsdag med uppvaktning av min svägerska som fyller år.
Eftersom solen värmer denna kväll bjuds vi på god tårta o kaffe utomhus på altanen.
Tyvärr inga bilder alls, kom på det när vi satt i bilen på väg hem, mätt och belåten!!??
Jag förstår inte, vilket hjärnsläpp, jag som alltid knäpper kort på allt o alla!!
TACK, Lena för en mycket god tårta och ett stort grattis till dej...
 
Hipp, hipp hurra!
 
Kvällen avslutade jag med en sväng till Björke och tänk.....där träffade jag en prinsessa!
Så söt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0