För sömn och bad

Publicerat: 2014-01-23
Klockan: 22:36:00
Fyllde idag på lite i "sova-hos-mommo-moffa-garderoben" ...
..pyjamaser och bad-cape.
De växer ju så det knakar, de små liven.
Roliga kort, papper, kuvert, liner och stämplar kom idag....
.. i månadens paket från kreativa klubben.
Med andra ord, varje månads påminnelse om att jag bör fixa och sortera allt i min pysselsamling.
Snart hittar jag inget alls där uppe!
Måste bara hitta lämpliga askar och förvaringssystem.....det ska vara lätt att se och hitta då den kreativa andan infinner sig.
Imorgon är det fredag och jag ska då vabba, för första gången på många, många år!
Jag har nu gjort undan alla måsten så att jag imorgon bara kan ägna mej åt mina krassliga, hostiga och snoriga barnbarn i lugn och ro....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0