Lite av varje idag

Publicerat: 2014-12-03
Klockan: 23:49:00
Fick på förmiddagen rå om småtrollen då Mysan har en liten ögoninflammation och inte fick gå på dagis.
Vilken tur att mormor är ledig och har all tid i världen. 
På eftermiddagen var jag in till stan, nåt som man helst inte vill göra när man är ledig men vissa små ärenden måste bli gjorda.
Annars har jag pysslat hemma lite, bakat väggar, tak och gavlar till ett pepparkakshus ...
... vilket jag inte tänkt göra i år men nu när jag blev ledig så kom lusten och tiden.
Hela pepparkaksdegen gick åt,den sista klicken räckte precis till den lilla skorstenen.
Gjorde en till deg så vi kan baka nån kaka också ...
 
Det doftar så juligt o gott här hemma nu!
Ändrade lite på gardinuppsättningen i rummet, lite gör så mycket ...
Nu är det snart sängdax och jag hoppas att månen inte är full i natt för igår var min kudde helt dränkt i månsken!
Oj, va jag tjatade om min ledighet, men det är ju så underbart, jag bara njuter!
Kramisar på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0