Puts på fönster & dörrar

Publicerat: 2014-04-29
Klockan: 23:20:00
Det ena gav det andra...
Tvättade dörrarna och satt upp de nya hjärtarna i trä...
... och vips så var jag igång med att tvätta alla fönstren i hallen också.
Oh, gud va skönt det känns att ha det gjort!
Jag ville ju promt ha dessa fönster med alla sina smårutor men varje gång det är dax för puts så finns det en viss ånger....
..det är ju bara 40 smårutor som ska putsas, invändigt, emellan och utvändigt!
Men nu när jag är klar är jag åter igen mycket nöjd med våra fina fönster.
Vi höres, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0