Gammal shopping

Publicerat: 2014-04-15
Klockan: 23:28:00
Denna lilla påse har stått i garderoben sedan i februari....
... med blusen, som jag både så gärna ville ha och samtidigt så osäker på om jag ville ha!
Vad ska jag ha till den?
Ja, sen gick tiden och jag glömde nästan bort det hela, hur kan det bli så?
 
Men så idag hittade jag denna kjol, tänkte att den kommer nog att bli perfekt ihop till blusen där uppe, i påsen.
 
Nu har jag stassen klar till påskmiddagarna!
 
Lite pyssel & knåp blev det ikväll.
Det här är början på nån slags bordsdekoration....
...vet inte riktigt hur det ska gå till eller över huvudtaget hur den ska se ut, än?!
Får klura vidare på det.....
Kram o god natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0