Två dagar på Högbo Brukshotell

Publicerat: 2013-11-14
Klockan: 23:11:00
Har haft ett par härliga dagar med min arbetsgrupp.
 
På min egentid bjöd jag min kropp på en helrenovering, scrub, aromainpackning, massage och en ansiktsbehandling.
 
En glas juice i väntan på behandlingen ...
 
.. i en mycket avkopplande miljö....
Efter en och en halv timme av välbefinnande gick jag därifrån som en helt ny människa!
Dagarna bjöd på mycket god mat...
..bakverk och lite shopping.
 
Kvällens träningspass fick bli lite hårdare än vanligt, som ni säkert förstår varför.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0