Två små på visit..

Publicerat: 2013-05-06
Klockan: 23:23:04
Ikväll har vi haft en Isa och en liten My här hos oss under några timmar.
Eftersom det har varit en otroligt härlig varm kväll så var vi ute mest hela tiden.
 
Isa städade och stekte köttbullar i stugan....
 
... lilla My satt på filten, lekte och donade för sig själv, verkade mycket nöjd och belåten med tillvaron...
 
Jag var så nyfiken att testa sockerpastan, gjorde några blommor..
...inte helt nöjd men träning ger färdighet så vi får väl se hur de blir nästa gång.
Nån dekoration ska jag väl få till då jag har lovat att dekorera doptårtorna.
Jag tycker detta är jätteroligt men som alltid blir jag lika sur att kockan går så fort, skulle kunna sitta hur länge som helst med detta, måste man göra annat  också och gå och lägga sig kunde man väl få göra en annan kväll, eller  (?!) 
 
Får fortsätta imorgon en stund.... Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0