Skärtorsdag

Publicerat: 2013-03-28
Klockan: 22:47:00
Dagen började med lite äggkok.
Eftersom det är påsk så pyntade jag dem lite ....
 
 
En skön och avkopplande dag, fick bl a besök av en söt liten påskkärring....
 
...och naglarna har fått lite nya färger och prickar...
Imorgon ser jag fram emot att mina nära och kära kommer hit på middag, det ska bli så kul.
Det blir ju inte så ofta vi träffas alla samtidigt, det blir trångt men det står man ut med!
Finns det hjärterum så finns det stjärterum, som man säger.
 
Bakat min allra första Bananza-tårta ikväll....
Nja, inte som från ett konditori men hoppas att den smakar bra ändå.
 
Kram på er och hoppas att ni alla får en god och glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0