Popcakes av morotskaka..

Publicerat: 2013-03-10
Klockan: 22:36:00
Testade för första gången att göra popcakes idag.
Gick väl si så där men jag lärde mej mycket av mina misstag så nästa gång kommer det att gå galant.
 
 
Bakade en morotskaka som blev grunden ...
...smulades sönder och blandades med philadelphiaost.
Nu kan man ju bara göra bollar om man vill men jag testade den lilla "cupkakesformen" jag köpte och det gick hur lätt som helst.
Doppade dem sedan, först i mjölkchoklad och sedan toppen i vit choklad som jag färgat rosa.
De blev inte så snygga men mycket goda.
 
Kram och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0