Egen PT

Publicerat: 2013-03-13
Klockan: 22:49:19
Just det, en alldeles egen personlig tränare.
Saken var att jag bokat konditionscirkel ikväll och det var tydligen bara jag som gjort det.
Jag lovar att jag var helt slut och trodde jag skulle dö, och då skojar jag inte....
Fick köra crosstrainer och cykel omvartannat och han hade koll på displayen hela tiden, fanns ingen möjlighet till någon "smygvila" här inte!
 
Så här i efterhand kan jag ju tycka att det är lite småroligt och jag får väl se om jag tar mej ner för trappan imorgonbitti.
 
Inhandlade en låda idag till alla oljor, kryddsåser mm.
 
 
Lätt att hålla rent, bara att lyfta bort och torka!
 
Vi hörs, kram och natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0