Aktiv kväll...

Publicerat: 2013-07-02
Klockan: 22:33:00
Ja, ibland känns det som om vissa kvällar är längre än andra!
 
Först tog jag en tur med cykeln och tittade in till mina småttingar på vägen.
Isa och My har ett litet gulligt hus, ett riktigt litet krypin, och där var det ikväll både matlagning, godis- och glassförsäljning.....
 
 
Var hemma i god tid för att springa runt med gräsklipparen, som verkligen var på tiden nu....
.... gräsmattan är nu grön igen, istället för vit av klöverblom!
 
Jag hade ju med gott samvete kunna hoppat över mitt träningspass ikväll men lika bra att trampa lite på "crossen" också när jag ändå var i farten.
 
Härligt med dessa sommarkvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0