Kattparad...

Publicerat: 2013-01-24
Klockan: 22:23:09
Då jag en kväll satt och kollade på gamla kort uppe i den nästan bortglömda byrålådan hittade jag några skivor med  kort på våra fyrbenta vänner som kommit och gått.....
 
Mitzi och Fritz, våra två första missar ...
Tusse, vår stora tjocka kille som fanns med oss i 10 år...
...och som fick en riktig kompis i Maja, som blev hela 16 år gammal..
 
Molly....
 
...hon fick också en liten son, Björne...eller så liten var han fakstisk inte
 
Pelle Sundin, som flyttade till oss från Valbo vid två års ålder...
 
 
♥♥♥
 
Sedan har vi resten av ligan som fortfarande är med oss...
Skrållan, som numera bor hos mamma...
 
Ronja...
...och Gustaf, men han har flyttat till Fian med familj...
   
 
Ronja och Gustaf fick smått!
Hela ligan...
 
Ebba fick stanna kvar här hemma...
... men Sture flyttade med Patrik..
Här med pappa Gustaf...
 
Tror att jag fick med alla, hoppas jag inte glömt någon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0