Lite vyer

Publicerat: 2012-09-08
Klockan: 14:24:00
Har blivit mycket bad, vädret var de sista dagarna hur hett som helst. 
En heldag på stranden blev det, och sen nåt dopp lite då och då de andra dagarna.......Jag älskar att bada i detta helt glasklara vatten.
 
 
Blommor...
 
Jag är nöjd med trippen men känner också att det är härligt att vara hemma, har saknat mina nära och kära.
Lite trött är jag, vi började ju vår resa hem klockan nio igårkväll och kom hem halvåtta imorse och jag kan inte sova på planet.
Tog ett par timmars tupplur när jag kom hem......ikväll måste jag nog titta över till Björke och nosa på gosabiten.
 
Vi höres, kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0