Aktivitetens dag

Publicerat: 2012-09-13
Klockan: 22:19:34
Vi hade en friskvårdsdag idag hemma hos vår chef i Östhammar.
 
Besök på skjutbana med prickskytte, vilket var jättekul. 
Jag är helnöjd med mitt resultat eftersom jag var tveksam om jag överhuvudtaget träffat papperslappen, men det har ju kunnat vara bättre....
 
Vi körde också fyrhjuling, promenerade och åt en jättegod älggryta till lunch.
 
 
Dagen avslutas med fika på Adas kaffestuga, vilket var som att ta en tripp tillbaka till barndomen. Allt inrett i 50- och 60-talsstil. 
 
 
En jättekul och rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0