Sång och skratt...

Publicerat: 2012-10-23
Klockan: 23:32:55
Ikväll har vi på jobbet firat vår chef som nyligen fyllt 60 år.
 
Börjar kvällen med lite mingel och tilltugg, sång och presenter. Jag tror att han blev mycket överraskad av vår lilla visa till honom....
 
 
Avslutar kvällen med att vi går ut och äter jättegod mat.
En mycket rolig och trevlig kväll!!
Grattis Berra!!!
 
Gardinerna som jag skickat efter kom idag......
 
 
Blir riktigt sugen på att hänga upp, nuuuuu.... men får nog vänta till helgen, måste tvätta av fönstren lite först.
Jag tror att det kommer att bli jättefint, de motsvarar verkligen mina förväntningar....Snygga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0