Fullt vid bordet..

Publicerat: 2012-10-22
Klockan: 22:34:10
Ja, det är så roligt att se att småfåglarna uppskattar maten jag lägger ut, och åtgång är det på den.
Jag tror att det är lite större fåglar där ibland för det försvinner hela bollar och nötpåsar ...
men de är väl hungriga de också, alla pippisar är välkomna!
 
 
Det är lite rogivande att titta på dem när de sitter där och pickar, bilden här är tagen från köksfönstret vid diskbänken, mycket roligare nu att diska, lite iallafall.....
 
Tagit fram garn nu, här ska nu virkas och det var inte igår man virkade sist...
men nu ska jag virka lite detaljer till julkorten....
 
Har testat lite, och det är jättekul!
Nu blir det nog lite mer tid i soffan och framför tv:n om jag ska få ihop några......jaja nu säger jag inte vad, det visar sig senare när det är dags för utskick av julkorten.
 
Ha en bra måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0