Snart advent....

Publicerat: 2012-11-29
Klockan: 23:24:05
Ikväll följde jag med Isa och My till Gimlins för lite fotografering.
Hur korten blev på Isa vet vi ju inte ännu, men jag tror att det ska bli några lyckade kort iallafall för hon skrattade så gott, dansade och klappade händerna. Hon är verkligen en glad liten tjej!
My däremot var inte så förtjust att sitta med storesyrran på nån fäll....så hon får återkomma till fotografen om nåt år.
 
...här i väntan på fotografen!
 
Ja, det är ju snart advent nu och jag har ikväll hängt upp julgardinerna i köket.
 
 
Tomtar ska det vara när det är jul.....iallafall i köket, och det är bara där jag brukar byta gardiner till jul.
 
Imorgon är det fredag och sen går vi fram emot kanske den mysigaste helgen på året, iallafall innan julafton.
Visst är det väl nåt speciellt? Alla fina lampor och ljusstakar, att tända första ljuset och doftande lussekatter och pepparkakor..... ♥♥ och lite snö har det också kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0