Mossigt i balja...

Publicerat: 2012-11-26
Klockan: 23:00:00
En liten bild först ......
 
Gobitarna ♥♥
 
Lite "julpiff" blev det ikväll.
Det började med att jag bara var ute och sopade och plockade på farstukvisten, det ena gav det andra och jag fixade till lite med mossa och örter....
 
Det blev en kopp kaffe ute också, visst är det väl helt otroligt att det är så pass varmt ute. Det är ju slutet av november!
Men kylan är väl på väg till helgen.....och lite snö också hoppas jag!
 
Kuddarna fick nytt ikväll också, lite juligare....
...och till helgen får jag lägga på de nya julplädarna, de är så mjuka o goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0