Julens naglar...

Publicerat: 2012-11-28
Klockan: 23:15:00
Idag har jag varit till Ida igen och fixat naglarna. 
Hade bestämt mej för en julröd färg nu till jul men ångrade mej där och det fick bli lite åt det vinröda hållet, men med guldglitter och lite vita inslag.
 
 
Ida gjorde lite reklam för massageljuset de fått in....och jag fick testa det också på mina tassar när vi var klara.
Jättebra, händerna blev hur lena som helst och luktade jättegott.
 
Man låter ljuset  brinna en ca 5-10 minuter beroende på hur mycket man ska använda, sedan är det bara att hälla ur pipen direkt i handen och börja massera.
Jag tog Green tea, och jag lovar att den luktar underbart!!
 
Roligt med lite nya roliga saker......
 
Ha en bra natt och sömn nu så hörs och ses vi imorgon!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0