Choklad i bulle

Publicerat: 2012-11-25
Klockan: 22:45:58
Bullbak i morse. Måste fylla på lite i frysen.
 
Choklad- och mandelmassebullar.....
 
 
Dubbel sats vanlig vetedeg, den ena fyllde jag med mandelmassa och den andra med choklad samt mycket smör och vaniljsocker.
Tipset att fylla bullarna med riven choklad har jag fått av en arbetskompis och de blev supergoda.
Tack Pia för det tipset!
 
Senare på eftermiddagen tog vi oss an julbelysningen som jag köpt till flaggstången.
Det var inte det lättaste måste säga, 10 slingor x 10 meter, men det hade jag på känn redan efter att jag sett alla dessa nystan i kartongen.
...men nu sitter den där, efter mycket trassel och snurr!
 
Avslutar denna gråmmulna helg med ett litet restaurangbesök och en Black & White.
 
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0