Loppisfynd

Publicerat: 2012-05-17
Klockan: 22:50:00
Var i Oppala idag på loppis.
Alltid kul att gå på loppisar med gamla prylar, alltid hittar man nåt smått & gott.
Den här gamla fina pigtittaren fick följa med hem. Den kommer att bli jättefin med lite puts, färg och nya knoppar. Spegeln är så där härligt gammal med lite skavanker....
.....och en söt gammal sopskyffel. Den ska jag bara piffa till skaftet på.
Nu har man nåt att ta tag i om jag blir sysslolös någon gång.
Jag mår bäst av att ha saker o ting som ligger och väntar på att jag ska ta mej an dem!
Nu menar jag bara roliga saker.....
Nu hoppas jag det blir finväder imorgon för då vill jag vara ute o greja lite!
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0