Kaffegäster

Publicerat: 2012-06-04
Klockan: 19:19:22
Fick finfrämmande ikväll.
Isa och Fian kommer förbi en sväng.
Fikar ute, det är bäst att ta vara på det lilla finvädret som for förbi, nu är det mulet igen.
Detta är också ett litet fynd som gömde sig uppe på gamla loftet.
Den har ju gjort sina bästa dagar, för länge sen....
..men man kan ju alltid testa!
...Fick också ta hand om mina krukor med småplantor som jag hade ställt i en stor balja, efter helgens oväder så låg alla och simmade runt, hela baljan var full i vatten!
Jag tror att de har klarat sig bra ändå!
Nu ska jag ta mitt träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0