Stranddag

Publicerat: 2012-07-29
Klockan: 23:10:41
Idag har vi varit och badat hela dagen, lilla Isa, Fian och jag.
 
Nu kan man baka sandkakor igen, hade liksom glömt av det lite......det var länge sen sist!
 
 
 
Vad vore en dag på stranden utan matsäcken.....
 
Ja, nu har en veckas semester passerat, och jag kan inte säga annat än att den har varit toppen,
och jag njuter av ledigheten.
 
Nu ska jag ju ha Isa i två veckor och det ska bli jättekul, tänk va många härliga stunder vi kommer att ha,
leka, bada, läsa, sjunga och gunga i hammocken.
Hon har redan kommit, mamma och pappa börjar tidigt imorgon så då fick hon sova här så de slipper stressa på morgonen.
Hon var nog lite övertrött efter allt bad och spring så hon ville inte sova först men sen somnade hon i morfars famn,  nu sover hon gott uppe i sin säng.
 
Det blev en kasslergratäng med äggstanning av de fina blomkålen, färggrann och fin.
Kul att testa men nog föredrar jag originalen.....
 
 
God Natt!!♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0