Lite målning

Publicerat: 2012-07-24
Klockan: 23:15:48
Började att måla farstukvisten idag, passade på när Perra var borta eftersom han ville ha bänkarna omålade, nu målade jag dem VITA! ...man får inte vara dum.
 
Han sa ingenting när han kom hem, ruskade bara på huvudet, han tyckte säkert det var snyggt, men det kommer nog att ta ett tag innan jag får höra det.
Imorgon ska jag måla allt en gång till...och sen kan kuddarna läggas ut och de kommer att göra sig mycket mer mot det vita, det vet jag,
 
Passar på att göra så mycket som möjligt nu av det jag har planerat att kanske göra under semestern, för nästa vecka ska jag ha Isa och då vill jag bara ägna mej åt henne samt att mormor kanske är lite trött på kvällarna då, det vet man aldrig.
 
Mina söta skyltar som Perra kommenterade med, ja det är ju bra att du talar om för tjuvarna var du är och att du inte är hemma. Phu, när jag köpte dem var det faktiskt bara för att ha dem som lite skojig dekoration, karlar!
Ingen feeling alls.....
 
 
 
Gardinerna i badrummet sitter uppe nu, och insynen är skyddad igen!
 
Tog en promenad på eftermiddagen ner till Strömsbro och handlade lite.....var svettigt, det var ju så kvavt!
 
Nu är det väl kväller snart tycker jag mej se på klockan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0