Gelékok

Publicerat: 2012-07-27
Klockan: 23:02:00
Hade ingen lust att ta mej an vinbären ikväll, men nu hade jag ju plockat av dem så jag måste ju.
 
Hittade inga små burkar heller, det fick bli burkar på 7 dl, så även om det blev ganska mycket gelé blev det några burkar! 
 
Nu klarar vi oss ett tag.....
 
 
Såna här gånger är jag glad att vi har vår jordkällare!
 
Som vanligt när jag ska göra någonting så tar det mycket längre tid än jag trott, jag började inte förrän efter nio och har nyss blivit klar.....så nu är jag trött och klockan är sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0