Badrumsfej

Publicerat: 2012-07-23
Klockan: 22:19:17
 
Ja, idag blev DAGEN på semestern som ägnades åt att storstäda badrummet.
 
Det tar nästan en hel dag om jag ska ta duschväggar, bubbelbad, väggar, fönster, tvättställ och golv och därför gör jag det alltid på sommarsemestern eftersom jag inte vill offra en hel dag till detta en vanlig helg på två dagar.
Idag var det ju perfekt städväder också....
 
Nu är det gjort och gissa om det känns skönt, det är så rent och fint, känner ni doften....?
 
Körde bubbelbadet i två omgångar med maskindiskmedel så nu är alla rören rena också.
Gardiner och mattor tvättade och hänger på tork.
 
Putsade till de små detaljerna också, mina egna handjorda fiskar och bad-tavla i keramik mm...
Nu är det bara att vänta på den kalla vintern så man får tända ljusen och ligga o mysa och slösa på lite badbomber.....
 
Skönt med en dusch efter denna svettiga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0