Lördag med alvedon & spray

Publicerat: 2012-12-08
Klockan: 19:48:38
Ja, så åkte man dit på förkylningen då....
 
Tillbringade hela förmiddagen i sängen, hostar, nyser och fnyser. Tänk att man klarat sig från förkylning hur länge som helst och så kommer den nu...
 
Jag vill inte vara sjuk nu, har inte tid nu..
Jag skulle göra så mycket kul idag!
 
Nu efter lite tabletter och nässpray känns det som om det finns hopp om liv och ska bädda ner mej i soffan nu framför "Så mycket bättre".
 
Ha så gott så här på lördagskvällen och jag hoppas att jag är på benen imorgon igen!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0