Kulor med marsipan och nougat

Publicerat: 2012-12-19
Klockan: 23:23:00
Ja, ikväll gjordes mozartkulorna, de gör jag till varje jul och de är nog det mest uppskattade godiset här hemma....
 
.. och det roligaste godiset att göra.
Blev lite sent så de får paketeras imorgonkväll.
 
Jag ska ha vita servetter på julbordet i år och ville helst ha tygservetter men har inte fått fatt på några men så hittade jag dessa superfina på Divas Boning...
 
 
De blir perfekta, för i år ska det dukas med servettringarna i keramik som jag gjort och så ofta glömmer bort, därför ett måste med enfärgade servetter.
 
Nu är det natta, och dags att tänka på sängen däruppe för det är ju en dag imorgon också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0