Dan före Dan.....

Publicerat: 2012-12-23
Klockan: 22:54:00
Ja, det blev en sån dag precis som jag ville det skulle bli...
Den ilskna bacillen har gett sig av och jag mår bra nu, bye bye otäcking och välkommen Tomten!
 
Har pysslat och donat idag bl a klätt granen som i år fått en röd rosett i toppen istället för stjärnan...
 
 
Julklapparna ligger färdiga under granen.
 
Blommor med bud idag....mycket fina!
 
En ny liten Nittsjö-tomte av mina svärfäldrar som var hit på en julfika idag.
...och skinkan klar!
 
Missarna har fått lite jul på sin dassdörr också....
..får inte glömma bort dem!
 
Tavlan som påminner om alla barndomsjular..
Denna tavla fick jag av mamma när vi flyttade in i vårt hus.
Den sydde mamma själv till julen 1957, och när jag ser den kan jag riktig känna det som att jag är liten och det är jul hemma. Det är svårt att beskriva med ord....nåt speciellt.
 
God Jul och kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0