Ordning på mina snören...

Publicerat: 2012-08-30
Klockan: 23:14:38
...fick idag med mej hem en liten hjälpreda som ska hålla ordning på mina snören.
Blir perfekt vid planteringsbordet, mycket lättare med denna enkla lilla låda, bara dra i den stump som passar för ändamålet...inget trassel och inget snörnystan som rullar iväg.
Den är jag nöjd med,
 
Tyget till kuddarna kom idag med posten, snabb leverans igen.....
Få se när jag får lust o tid att ta fram symaskinen och sy.
 
Inte nu på ett tag iallafall för nu är väskan fördigpaketerad och står bara o väntar på transport till varmare breddgrader.
 
 
Vi kanske hörs från Pollensa nästa gång.
Kramisar alla och snälla lilla barn vänta där inne hos mamma ett tag till, tills mormor kommer hem!
God Natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0