Ibland har man tur

Publicerat: 2012-08-21
Klockan: 22:33:00
Blev bjuden på mat i Björke ikväll, riktig husmanskost, rotmos med fläskkarré.
Det smakade hur bra som helst, det var länge sen vi gjorde det hemma. Vissa maträtter glöms liksom bort.....
 
Isa pigg och glad som alltid, mormors och morfars lilla yrväder.......
 
 
Blev lite läsning i en av de få "hela" böckerna som finns, alltså med alla sidor kvar än så länge....
 
Ingen målning ute ikväll alltså.....
Nu väl hemma har jag pysslat lite med en överraskning som jag tyvärr inte kan avslöja då det är till någon av mina läsare, jag återkommer med detta när det är dax.....men jag kan säga att det är ett jättekul pyssel och inte klart på långa vägar.
Var inte så nyfikna nu....
 
♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0