Skärtorsdag

Publicerat: 2012-04-05
Klockan: 19:59:00

 

Slutar klockan 12 idag. Åker hem och äter lite lunch, tar bilen och handlar inför påskhelgen.

Tänk att det ska ta sån tid, jag var borta i 2 timmar och var helt slut när jag kom hem.

Fullt med folk överallt och sen finns inte det man ska ha på just den affären och så måste man till nästa ..... och det tråkigaste jag vet är att plocka in allt i skåpen när jag kommer hem.

Jag brukar vanligtvis inte vila dagstid men jag måste lägga mej en stund på soffan när jag kom hem, slappa och spela lite wordfeud...avkopplande!

Köpte höstlökar som jag ska slänga ner i jorden vid tillfälle..

Roligt med höstlökar, att ha lite blommor att plocka ända in i september/oktober. Jag sätter ner dom i komposthögen där ligger dom inte i vägen.

Isa o Fian kommer förbi och hälsar på, de har varit hos gammelfarmor och ätit lunch. Isa får sin jumpsuit och hon var lika söt i den som jag visste hon skulle bli.

Vi äter pizza ikväll och naturligtvis från Isacs Corner, bästa pizzan i stan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0