Gammalt fynd på loftet...

Publicerat: 2012-04-18
Klockan: 19:26:00

Dessa gamla stolar/pallar hittade jag uppe på vinden i det gamla uthuset för länge sen, halvt gömda i spånet.

Pappa tog då hem dem då för att de var lite trasiga, fattades lite bitar här o var.

Han har nu lagat dem med lite nytt trä o skruv.

Så nu är det mitt jobb kvar, att försöka fixa till dem och ljuga bort lite av lagningarna.

Jag hade nästan glömt bort dem men nu har jag tagit hem dem och de ska nog få sin plats vid planteringshörnan.

Finns två till samt ett bord, men de är inte i så gott skick och nu har man inte pappa längre som var så duktig på allt och kunde fixa det mesta.

Saknar dej pappa!

 

 

De är riktigt söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0